Eosforos moderators
| Θέμα: VA - Ballermann - Alle Hits 2018 (07/2018) Παρ 06 Ιουλ 2018, 09:00 | |
| VA - Ballermann - Alle Hits 2018 (2018)
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]
Artist...............: VA Album................: Ballermann - Alle Hits 2018 Label................: Goldammer Genre................: Pop, Dance Year.................: 2018 Tracks...............: 55 Format...............: mp3 Quality..............: 320 kbps / 44.1kHz / Joint-Stereo Playing Time.........: 03:05:19 Min Total Size...........: 433 MB Covers...............: Front
- Σπόιλερ:
01. Peter Wackel - I Love Malle 02. Almklausi, Specktakel, Almklausi & Specktakel - Mama Laudaaa 03. Lorenz Buffel, DJ Eisbar - Beate, die Harte 04. Tobee - Helikopter 117 (mach den Hub Hub Hub) 05. Tim Toupet - Inselverbot 06. Rick Arena - Malle DNA 07. Mia Julia, DJ Duse - Beat zum Springen (Komodo) (Chris Mega Remix) 08. Sabbotage - Wer Mallorca liebt 09. Honk!, Andy Luxx - Wochenende, Saufen, Geil 10. Ole ohne Kohle - Du kannst mir die Nudel putzen 11. Ina Colada - Ein schoner Tag 12. Melanie Muller - Gib mir ein M 13. Hannes! - Ich atme ein, ich raste aus 14. Lorenz Buffel - Johnny Dapp 15. DJ Duse - Allergeilste Insel 16. Frenzy Blitz - 20 Zentimeter 17. Willi Herren, DJ Duse, Willi Herren & DJ Duse - Nachttischlampe 18. Ikke Huftgold - Quellkartoffel & Dupp Dupp 19. Andy Bar - Ballermann - Mein Herz schlagt fur den Ballermann (2018) 20. Jack Gelee - Sie ist vorne gut gebaut (Alles nur geklaut) 21. Stefan Sturmer - Wir sind Malle 22. Richard Bier - Bruce will es 23. Marry - The Floor Is Lava 24. Krumel - Mein Herz ist auf Mallorca zu Hause 25. Pat - Pat Hitmix (Diese geile Nacht / Unbesiegbar / 3 Millionen Wunsche) 26. Pepe Palme - Steh auf Du Sau (Halt's Maul und sauf) 27. Dj Biene - Endlich wieder da 28. Geilomat - Fette Madchen 29. Lorenz Buffel, Papi's Pumpels, Lorenz Buffel & Papi's Pumpels - Wir lieben den Ballermann 30. Honk! - Klauhurensong (Auf der Mauer auf der Lauer) 31. Andi Latte - Batt Spenza 32. Ricky Harris - Totale Eskalation 33. Willi Wedel - Mallorca mein Verein 34. Vroni - Schenk mir keine Blumen 35. Andi & Dork - Wir feiern hart 36. Jurgen Milski - Wir schworen Mallorca die Treue 37. Killermichel - Hey am Ballermann 38. Remmi Demmi Boys, Remmi Demmi Boys feat.Suffgeschwader - Trink mal was (die Leute gucken schon) 39. Mia Julia - Endlich wieder Malle 40. Mallorca Bibo - Drauf machen 41. Mc Igel - Zum Baggern zu blod 42. Fischers Fritz - Der Mondschein schien schon schon (Mix 2018) 43. Klaus & Klaus, Chaos Team - Wir feiern heut ne Party 44. Danny Malle, Tom Juno, Tom Juno & Danny Malle - Wir sind die Partymacht 45. Jens Buchner - Currywurst 46. Klausi - Hoch das Glas 47. Major Kina - Ich bin ein Mallorquiner 48. Johnny Dampf, Micha von der Rampe - Ticki Tacka 49. Janosch Paradise - Mallorca Superstars 50. Jorg & Dragan (Die Autohandler) - Fiderallala 51. Kevin Fieber - Solange wir noch stehn 52. Dorfrocker - Hey Schakkeline, wo ist die Vaseline? 53. Land mit D - Sieben 54. Chris & Jess - Super Geil! 55. Die Fetenkracher - Ich hab die Faxen dick (Country Party Master-Mix)
| |
|