Eosforos moderators
| Θέμα: VA - Karneval Megamix 2018 (2CD) (10/2017) Παρ 27 Οκτ 2017, 03:29 | |
| VA - Karneval Megamix 2018 (2CD) (2017)
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]
Artist...............: VA Album................: Karneval Megamix 2018 Label................: Quadrophon (DA Music) Genre................: Pop, Dance Year.................: 2017 Tracks...............: 2 mixed +cue Format...............: mp3 Quality..............: avg 250 kbps / 44.1kHz / Joint-Stereo Playing Time.........: 02:38:08 Min Total Size...........: 287 MB Covers...............: Front & Back
- Σπόιλερ:
CD 1:
VA - Karneval Megamix 2018 CD1 (79:04)
01 Lorenz Buffel - Johnny Dapp 02 Jorg & Dragan (Die Autohandler) - Malle, Du Geile Sau 03 Stefan Sturmer - Lauft Bei Dir 04 Die Moootis - Ein Hoch Auf Das Leben 05 Mia Julia Feat. DJ Mico - Mallorca (Da Bin Ich Daheim) 06 DJ Duse - Ihr Seid Zuhause 07 Buddy - Was Ist Das Fur Ein Tag 08 Cordalis - 1000 Sunden (Extended Mix) 09 Honk! - Hallo Helmut (Andere Farbe) 10 Danny Malle - Ring Of Fire 11 Annemarie Eilfeld - Ein Festival Der Liebe 12 Mia Julia - Endlich Wieder Malle 13 Bailando Beat - Es War Sommer (Endless Summer Mix) 14 Lorenz Buffel - Abriss Charlie (Gib Dir) (Original Mix) 15 Tobee - Der Bass Muss F***** 16 Schafer Heinrich - Fur Schafe Tu Ich Alles 17 Jorg & Dragan (Die Autohandler) - Ich Bin Ein Pinguin 18 Ina Colada & Tom Juno - Die Gummibarenbande (Xtreme Sound Mix) 19 Chaos Team - Endlich Auf Mallorca (Ole Ole Ola) 20 Almklausi - Scheiss Auf Morgen (Mallorca-Song 2017) 21 DJ Biene - Wenn Malle Nicht Auf Malle War 22 Willi Herren - Alkohol Blues 23 Ricky Harris - Totale Eskalation 24 Joli - Alles Geil 25 Mia Julia - M.I.A. Meine Gang 26 Festus - Bierlied 27 Jonny Dampf - Sie War Englanderin 28 Jennifer Sturm - Wir Lassen Uns Das Feiern Nicht Verbieten 29 Willi Girmes - Das Leben Ist uberall Da Wo Wir Sind 30 Klaus & Klaus - Eisbar Alarm 31 Stefan Sturmer - Wir Sind Mallorca Ultras 32 Willi Herren - Trink, Bruderlein Trink 33 Vroni - Viva Las Vegas 34 Andy Luxx - Uschi, Otze, Erna (Wir Feiern Auch Mit Werner) 35 Peter Wackel - Die Nacht Von Freitag Auf Montag 36 Andi Latte - Ich Bin Der Tagesvollste 37 Buddy - Zur Mitte, Zur Hutte 38 Sabbotage - Wir Haben Den Gro?ten Durst 39 Flippy Und Mutze - Besoffen Im Flieger 40 Melanie Muller - Wer Sich Erinnert War Nicht Dabei 41 Andi Latte - Das Bier Gewinnt (Kreisligafussball) 42 Tobee - Aua Im Kopf (Morgen Sind Wir Schlauer...) 43 Rick Arena - Solange Wir An Der Theke Stehn (DJ Edit) 44 Die Partyadeligen - Chu Chu Bahn 45 Ina Colada Vodka Mit Irgendwas - Ina Colada Vodka Mit Irgendwas 46 Jurgen Milski & Deejay Biene - Ihr Konnt Mich Alle Alle Alle 47 Sabbotage - Homma Samma Womma Nomma (Bier Trinken Gehen) 48 Bullhouse Band - Voll Wie Ein Aquarium 49 Tim Toupet - Du Bist Meine Nummer 1,2,3,4
CD 2:
VA - Karneval Megamix 2018 CD2 (79:04)
01 Markus Becker - Du Musst Vom Himmel Gefallen Sein 02 Steierbluat - Fur Eine Nacht (Party Mix) 03 Jett Alina - Supernova 04 Marry & Harris & Ford - Geboren Um Zu Feiern (Radio Edit) 05 Mia Julia Feat. Dorfrocker - Dorfkind (Mallorca Mix) 06 Vroni - Auf Mallorca Bin Ich Single 07 Bailando Beat - Ich Tanz Auch Allein 08 De Lancaster - Wir Sind Jung, Wir Sind Frei (Radio Edit) 09 Joel Gutje - Desiree (Der Apres-Ski Mix) 10 Honk! - Hallo I Bims A Batman 11 Axel Fischer - Sex On The Beach 12 Ina Colada - Freed From Desire 13 Chamelle - Du Hast Den Geilsten Arsch Der Erde 14 DJ Duse - Fettes Brett 15 Summerfield United - Ole Party Hymne 2017 16 Andi & Dork Feat. DJ Matze - Ohne Limit 17 Bernasconi & Kimoe Feat. David Posor - Nur Einmal Jung (DJ Duse Feat. Bentertainer & Rat 18 Inselkeks - Mallorca Ultras 19 Tim Toupet - Nein Nein Nein Nein - Sind Wir Nicht Gewesen 20 Melanie Muller - Wir Sind Mallorcageil 21 Kamelia & Ingo Willich Feat. DJ Krucke - Almrausch Ole 22 Rene Pascal - Stosschen, Stosschen, Stosschen (Party Version) 23 John Farma - Mich Fickt Der Minus 24 Ikke Huftgold - Huuh 25 Summerfield United Und Kreisligalegende - Kreisligalegenden (Original Mix) 26 Schafer Heinrich - Ladykiller 27 Tim Toupet - Gestort Aber Geil 28 Tzwen Gpunkt - Ene Meine Miste 29 Rick Arena - Wir Saufen International (Europapokal) 30 Peter Wackel - Ich Verkaufe Meinen Korper 31 Joli - Je Mehr Ich Trinke Umso Geiler Siehst Du Aus 32 Jorg & Dragan (Die Autohandler) - Mutter Der Mann Mit Dem Koks Ist Da 33 Jurgen Milski - Dr. Bob 34 Ikke Huftgold - Don't Take Me Home 35 Mia Julia & Ikke Huftgold - Wir Sind Mallorca 36 Willi Herren & DJ Duse - Wap Bap 37 Mia Julia - Wir Sind Die Geilsten 38 Der Bendler & Der Horny - Bier Vor Vier 39 Marco Mzee - Das Kuftsteiner Lied 40 Chaos Team - Holladihia (Jetzt Wird Geschunkelt) 41 Axel Fischer - Wir Trinken Gern 42 Dennis Schick Feat. Walther - Alle Frauen Wollen Nur Das Eine 43 Killermichel - Alkohol Erbarmungslos 44 Axel Fischer - Du Bist Mein Untergang 45 Tobee - Ab Jetzt Wird Morgen Schei?e (Party-Version) 46 Wolfgang Lippert - Der Morgensong 47 Kapitan Wolf - 7 Mosquitos 48 Rabaue Feat. DJ Satzy - Huttenlied 49 Ikke Huftgold & VFL Eschhofen Feat. Kreisligalegende - Modeste Song
| |
|