Eosforos moderators
| Θέμα: VA - Nostalgie Summer 80's (3CD) (2013) (08/2013) Τετ 07 Αυγ 2013, 20:26 | |
| VA - Nostalgie Summer 80's (3CD) (2013)
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]
Nostalgie 80’s, la seule compilation qui propose la selection des meilleurs tubes ete des Annees 80 par Nostalgie. Retrouvez Diana Ross, Desireless, Jackie Qwartz, Irene Cara, Zouk Machine, Kool & The Gang, David & Jonathan, Pauline Ester, Telephone... Nostalgie 80’s, la compilation de tous les hits 80 sur un album 3 CD evenement a prix special !
Artist...............: VA Album................: Nostalgie Summer 80's Label................: Universal Music Genre................: Dance, Disco, Pop Year.................: 2013 Tracks...............: 57 Format...............: mp3 Quality..............: 320 kbps / 44.1kHz / Joint-Stereo Playing Time.........: 03:52:49 Min Total Size...........: 537 MB Covers...............: Front & Back
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]
CD 1:
01. Cruel summer - Bananarama 02. Les demons de minuit - Emile et Images 03. Vamos a la playa - Righeira 04. Partenaire particulier - Partenaire Particulier 05. Let's groove - Earth, Wind & Fire 06. Yaka danse - Raft 07. Reggae night - Jimmy Cliff 08. Eve leve-toi - Julie Pietri 09. Sur des musiques noires - Thierry Pastor 10. Cherchez le garcon - Taxi Girl 11. Video killed the radio star - The Buggles 12. Je dois m'en aller - Niagara 13. I don't want a lover - Texas 14. Coeur de loup - Philippe Lafontaine 15. Johnny and mary - Robert Palmer 16. Paris latino - Bandolero 17. Vacances j'oublie tout - Elegance 18. Music and lights - Imagination 19. L'ete indien - Joe Dassin
CD 2:
01. Les sunlights des tropiques - Gilbert Montagne 02. Flashdance ... what a feeling - Irene Cara 03. Da da da (I don't love you you don't love me aha aha aha) - Trio 04. Kole sere - Philippe Lavil 05. Dolce vita - Ryan Paris 06. Sye bwa - Kassav 07. Conga - Gloria Estefan 08. Chacun fait (c'qui lui plait) - Chagrin d'Amour 09. Paradise mi amor - Lune de Miel 10. Teteou - Lio et Jacky 11. Oui je l'adore - Pauline Ester 12. Such a shame - Talk Talk 13. Don quichotte - Magazine 60 14. Rock amadour - Gerard Blanchard 15. Take on me - A-Ha 16. I'm coming out - Diana Ross 17. Bamboleo - Gipsy Kings 18. Le soleil donne - Laurent Voulzy 19. Celebration - Kool & the Gang
CD 3:
01. J'aime regarder les filles - Patrick Coutin 02. Girls just want to have fun - Cyndi Lauper 03. La bamba - Los Lobos 04. Pour une biguine avec toi - Marc Lavoine 05. Pass the dutchie - Musical Youth 06. Ouragan - Stephanie 07. Sexual healing - Marvin Gaye 08. Boule de flipper - Corynne Charby 09. Wouldn't it be good - Nik Kershaw 10. Embrasse-moi idiot - Bill Baxter 11. Africa - Rose Laurens 12. Thai na na - E. Kazero 13. Macumba - Jean-Pierre Mader 14. Wot - Captain Sensible 15. Mise au point - Jakie Quartz 16. Always the sun - The Stranglers 17. L'aziza - Daniel Balavoine 18. Sunshine reggae - Laid Back 19. It's good to be the king (rap) - Mel Brooks[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]Προς εξυπηρέτηση των free user για να μην έχετε αναμονή ανάμεσα στα part, μπορείτε να κατεβάζετε ένα λίνκ από κάθε hoster και στο τέλος αποσυμπιέζετε κανονικά.[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]For Premium Users 1 Link:[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.] | |
|